陳小春結婚 iPad當聖經宣讀誓詞

小春當年憑電影《古惑仔》系列名成利就,適逢昨日在港補搞婚禮,鄭伊健、謝天華、朱永棠、林曉峰等《古惑仔》中流砥柱變成「戥穿石」,齊賀小春小登科。其實小春與應采兒今年二月十四日已在美國註冊結婚,但因為陳父不良於行,沒有前往美國,所以小春決定在港補搞婚禮,一圓老父心願。

咀足九秒全場起哄

婚禮昨日假迪士尼酒店舉行,在小春要求下,一眾兄弟齊齊穿上西裝加短褲出席,驟眼看來,伊健、天華等人的打扮儼如日本偵探漫畫主角柯南,造型令人忍俊不禁。婚禮上再加上有張耀揚出現,更似在搞「古惑仔派對」。

阮兆祥拿着iPad扮神父宣讀誓詞,一對新人笑得合不攏嘴。

 

 

擔任婚禮司儀的阮兆祥果然識搞氣氛,鑑於一對新人早於美國註冊,祥仔即時牧師上身,拿iPad當聖經宣讀誓詞,一對新人跟住祥仔同讀誓詞,場面搞笑。婚禮儀式完成後,一對新人依足繁文縟節合卺交杯,然後切蛋糕和簽紙,小春更與新娘子咀足九秒,所有賓客齊齊起哄。

小春受訪時表示,前晚緊張得難以入睡,擔心會被姊妹團玩殘,果然最後一一應驗。他說:「今朝接新娘,老婆形容兄弟好似侏羅紀,兄弟爆門入內,真係好似古惑仔,姊妹耳環都被扯甩。今朝有個遊戲,要兄弟用腳喺冰筒夾麻雀,我梗係唔夾啦,留番畀阿澤夾。不過要我飲番啲腳水都OK,因為兄弟嘅水血濃於水。」談到補搞婚禮,小春說:「因為老竇坐輪椅冇去到美國,今日係為佢而搞,佢係第一個喊嘅人!而余文樂有到都好開心,因為佢生日都嚟,好有心!」

 

來源自東方日報網上新聞

Scroll to top